piątek, 4 grudnia 2015

Percy Jackson i bogowie olimpijscy

Witajcie miłośnicy mitologii! 


Jestem bardzo zadowolona, ponieważ dotarły w końcu na moje półki książki marzeń moich czytelników. Wszystkie są niezwykle ciekawe, pełne przygód, niektóre zabawne ale jedno jest pewne, na wszystkie książki czekaliście niecierpliwie :-)

1 tom serii Percy Jackon i bogowie olimpijscy
Dzisiaj polecam książkę amerykańskiego  pisarza Ricka Riordana , autora powieści kryminalnych oraz powieści dla młodzieży z gatunku fantasy. Przez lata pracował on jako nauczyciel. Sławę przyniosła mu bestsellerowa seria powieści dla młodzieży, których bohaterem jest nastoletni Percy Jackson, współczesny amerykański chłopiec, który odkrywa, że w rzeczywistości jest synem greckiego boga PosejdonaBył zwyczajnym dzieckiem chodzącym do szkoły, grającym w koszykówkę i jeżdżącym na rowerze. Przypadek sprawił, iż teraz zajmuje się walką na miecze i  pokonywaniem potworów.  Pomagają mu w tym przyjaciele, a poza tym stara się po prostu przeżyć.
Na moje  półki trafiło 5 tomów tej niezwykłej historii. Jestem miłośniczką mitologii greckiej, więc bardzo podoba mi się połączenie fantasy z historią Olimpu, bogów i herosów. Mam nadzieje, że i Was zachwycą przygody Percego Jackona  :-)


Zapraszam!
Wasza BiblioTeka:-)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz