czwartek, 17 grudnia 2015

Gwiazd naszych wina

Witajcie miłośnicy wzruszających opowieści!
John Green,  źródło : http://lubimyczytac.pl/

 Książka marzeń dla większości uczniów gimnazjum naszej szkoły to "Gwiazd naszych wina" Johna Greena. Mam świadomość oczywiście, iż popularność ta związana jest
z  obecnością na ekranach kin filmu pod tym samym tytułem, zrealizowanego na podstawie książki. Mam jednak nadzieje, że inne książki tego autora również zdobędą Wasze serca.
John Green jest  amerykańskim pisarzem, autorem bestsellerów z listy  "New York Timesa". Debiutował znakomitą powieścią "Szukając Alaski", porównywaną z "Buszującym w zbożu" J. D. Salingera, opublikował następnie kilka powieści, jednak to ostatnia z nich – "Gwiazd naszych wina" – przyniosła mu ogromną poczytność i splendor. Jest laureatem licznych nagród literackich, m.in.: The Printz Medal, Printz Honor i Edgar Award. Mieszka z żoną i synem w Indianapolis. Wraz z bratem Hankiem prowadzi Vlogbrothers, jeden z najpopularniejszych projektów wideo w sieci.
Mam na półce, w bibliotece już dwa tytuły tego autora „Gwiazd naszych wina” i Papierowe miasta”. Bardzo mnie to cieszy:-))
Zapraszam!
Wasza BiblioTeka

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz