poniedziałek, 23 września 2013

Szelest kartek

Witajcie miłośnicy odgłosu przewracanych kartek!

Tak, jestem tradycjonalistką, prawdziwą BiblioTeką, w której na półkach znajdują się tradycyjne książki. Witam Was kartek szelestem.... co nie znaczy, iż w swoich zbiorach nie mam innego rodzaju książek, ależ mam : audiobooki, książki w formacie mp3, mam w swojej czytelni internet i moi czytelnicy mogą czytać książki dostępne online. Goszczę także w swoich progach Młodych Twórców, którzy publikują na moim blogu swoje utwory. Taka jestem nowoczesna. Cóż, sentymentalna także jestem i nie wyobrażam sobie biblioteki bez tradycyjnej książki, a taka już jest w Stanach Zjednoczonych 



http://www.literatura.gildia.pl


nie ma w niej ani jednej tradycyjnej książki z okładką, wyklejką, stroną tytułową, indeksami, spisem treści, oprawioną w papier albo folię....straszne czasy:-( Gutenberg w grobie się przewraca:-)))
Poczytajcie też o tej niezwykłej bibliotece, która powstała w Krakowie

Niezwykła biblioteka, bo bez książek 


Wasza Tradycjonalistka BiblioTeka, która interesuje się także tym co nowe.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz